Kid Robot is having a Sale for Up to 75% off for less than 10 hours!

Secret sale by Kidrobot. 1203pm EST 8/7/12 Go now , everything is selling quick over at kidrobot.com

Tell us what you got?

Tags:

Conversation Stats

  • 100% Approval
  • 7 Upvotes
  • 0 Downvotes
  • 935 Views
  • 46 All Ups
  • 0 All Downs
  • 10 Members
  • 13 Replies
  • 40 Comments

Portfolios Mentioned

External Links

Add Your Reply

Reply & Comment Etiquette

You are not currently signed in. Sign in now.

Once signed in, Trampt users can vote, comment and post replies if they have unlocked the required badges by earning reputation points. As a member of Trampt, you can also manage your collection, help us maintain the library, earn reputation & badges, and more.

Joining is free and you can do it now in minutes!

Create an Account

13 Replies

damn...missed Pico and Wilshire

almost 8 years ago · Comment ·

Spiv-trampt-2f

blake a Same here. Definitely wanted it... gf saw it as NYCC last year and liked it. almost 8 years ago

for only $60 total I was able to grab:

almost 8 years ago · Comment ·

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused Awesome! Weren't you trying to finish the Chinese Zodiac series by Joe Ledbetter? They were real cheap there! almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused Thanks for the fix, was trying to notify everyone as wuick as possible. almost 8 years ago

Keegan-trampt-1698f

keegan a yeah, was going to write a post but I just put up on Twitter & Facebook ... right after I bought the things I wanted. :) almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused LOL! I put this up after I bought my stuff. almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused But, I didn't want my tyyping to slow anyone down from finding out about it. almost 8 years ago

Statusquo-trampt-493f

statusquo Swampy is a nice piece, I have the regular and a custom one by JPK. Why is no one buying the glossy Mega Munny's? Is it too hard to customize them? I was thinking of getting the black one and just leaving it plain for now???? Am I missing something? almost 8 years ago

Statusquo-trampt-493f

statusquo I grabbed a couple T-shirts for my kids, 18" glossy mega in black and a purple plush labbit. :P Thanks for the link. almost 8 years ago

Keegan-trampt-1698f

keegan a I was going to do the same thing too so I could bring it around nycc and get it customized like I did last year. almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused @statusquo Awesome! Do your kids have collections too? almost 8 years ago

Statusquo-trampt-493f

statusquo Nope, the kids are too young to collect anything except Legos, which they have a MILLION of. :) almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused LOL! When will they build this? (http://www.flickr.com/photos/brickfrenzy/7717710438/in/set-72157630914408000/#f) almost 8 years ago

Statusquo-trampt-493f

statusquo lol..I saw that the other day, amazing work on a Lego Serenity. I can't believe the size. Price would be crazy if it were a kit. almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused My guess would be $1,500 if it were a kit (and that would be with doing a mass production and probably presaling them). I wish I could build like that when I was a kid and had legos. almost 8 years ago

Ultima-xxx-trampt-911f

ultima-xxx Damn you got the 400% tokidoki, awesome!!! hella jealous! almost 8 years ago

I got The Buddy Band Print by Friends With You and Kaws Kubrick Bus Stop.

almost 8 years ago · Comment ·

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused I didn't even notice the Kaws Bus Stop. I would have liked to got that. Lucky! almost 8 years ago

Ugh, i got the facebook message the day before. Sadly i missed it, and everything i want is gone...

almost 8 years ago · Comment ·

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused What were you trying to get? almost 8 years ago

Ultima-xxx-trampt-911f

ultima-xxx Nothing in perticular... but i just grabbed 2 of the I AM PLASTIC book! hehe 12$$$$$ almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused LOL! Why 2? almost 8 years ago

missed out on the jled stuff =[

almost 8 years ago · Comment ·

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused When did you check it out? almost 8 years ago

Aznalan15-trampt-959f

aznalan15 around 1pm EST almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused Yeah, you only had a shot at any of the most covetted if you were within 10 minutes of 12pm EST it seemed. almost 8 years ago

i was at the beach, and i just read your msg when i answer

almost 8 years ago · Comment ·

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused Was it a nice day at the beach? almost 8 years ago

Fromduskk-trampt-921f

fromduskk ahaha yeah :D almost 8 years ago

Pretty much everything I wanted is sold out, though my husband got me something but won't tell me what it is so I can't really buy anything for fear it will be the same thing, lol. I wanted Marshall - Series 01 and the Bunny Ride, Go!! by Brandi Milne.


I suppose its not all bad, we're seriously running out of space and that's with 2/3 of the collection in storage, so maybe it's a good thing?

Hello_katie-trampt-2497f

Hello Katie

  • Artist

almost 8 years ago · Comment ·

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused LOL! Now you will die of suspense waiting to find out what it is... almost 8 years ago

Hello_katie-trampt-2497f

Hello Katie v I think he tells me he's order something just to watch me try to figure out what it is. Luckily things from KR are delivered within a day or two, so I don't have to wait that long. almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused LOL! almost 8 years ago

Hello_katie-trampt-2497f

Hello Katie v Suspense over, it's a Kid├ślaf! almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused LOL! How badly did you want that one? almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused I really like mine. almost 8 years ago

Hello_katie-trampt-2497f

Hello Katie v I've actually wanted it since it came out, I have/love the Dunny version and I adore loves Techno Viking! almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused Which version arrived? I have the regular Blond. almost 8 years ago

Hellokatie-trampt-739f

HelloKatie v Regular blond. I like it a little more than the red bearded version. almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused Me too. almost 8 years ago

all the stuffs i want are gone :(

almost 8 years ago · Comment ·

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused What were you after? almost 8 years ago

by the time I found out the site had been pretty much picked clean. :/

almost 8 years ago · Comment ·

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused LOL! That sucks, but people like a deal. almost 8 years ago

Humantornado-trampt-989f

humantornado yea. almost 8 years ago

tons of stuff gone, but that's ok. Got the MAD watch, and the booger ghost guy from Kozik

almost 8 years ago · Comment ·

Joe Ledbetter Zodiac Blind Boxes are like $3.74

almost 8 years ago · Comment ·

I got the email...by the time I got there everything I wanted was sold out, in less than one hour from when it started. Maybe some other time I guess...

almost 8 years ago · Comment ·

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused LOL! If you follow them on Face Book, they gave a heads up like 30 minutes or so before they released the sale. almost 8 years ago

Hhyatt-trampt-5309f

hhyatt v Yeah, I probably would have missed that too lol...but will certainly give them a follow in case they ever do it again :) Bummed about missing wrecks & dazey! almost 8 years ago

Easily_amused-trampt-2928f

Easily_Amused Be prepared for black Friday. I've heard that there are a lot of sales then. almost 8 years ago

I purchased the Red, White, and Black Glossy 10" Labbit for 50% off each and a Walrus Rider by Alex Pardee for $18.75. Also, got the Giant Monger Booger and a few blind boxes.

almost 8 years ago · Comment ·

Promote your new release, event & more to 29,000+ people each month.

Unlimited impressions starting at a rate of .38¢ per 1,000.

You Need To Sign In For That
Remember Me

Don't have an account? Create an account now.